HAHA...!!



Såg just något på FB och vetifan om denne person ens kan kalla sig det MYCKET FALSK MARKNADSFÖRING OM SIG SJÄLV OM VI SÄGER SÅ... 
Men tack för det goda skrattet!!!



Annars då!? Mjooo inte så mycket händer här inte för tillfället iaf =) Kanska dyker upp något redigt spännande vem vet!?
Till helgen kanske det blir filmkväller vilket vore skoj men vi får se inget bokat riktigt än ;o) 
Annars va syrran och morsan här idag mamma på lunch och syrran stanna till 16 tror jag det var och jösses va Theo har haft kvallituttatime med sin moster! 
Det blir ju skit bra i sin tur sen att de hänger ihop för helt plötsligt kan syster min vara barnvakt vilket kan kanske behövas nu när mina underbara päron ställt upp så oooootroligt mycket de senaste veckorna. Under lunchen idag så kom jag och mamma fram till att vi lever samma liv typ, de jobbar och har Theo och jag jobbar och har Theo så summan av kardemumman är att de lever i princip som småbarnsfäräldrar vilket inte riktigt de jag vill för dem. 
Den som sa att det var okej att godkänna mitt schema och att det löser sig, inga problem visa sig sen att lägga nyckeln på soffkanten och fly fältet...
Så mamma och Mats jag tackar er innerligt för all tid ni bara kan avara att ta hand om Theo och att ni orkar med yrvädret så himla mycket som ni har honom... TACK!!
Den dagen jag kan då ska jag ge tillbaka utan dess like...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0