ONSDAG snaaaaaart...!!


Imorrn ska det storstädas i lyan så den är fin o ren när jag åker o fin o ren när jag kommer hem på lördag...
FÖR JAG O VISSA UR "LC" GÄNGET ÅKER PÅ BÅTTRIPP I ETT PAR DYGN PÅ ONSDAG TILL LÖRDAG... :D :D
Sen ska det packas för det har jag inte gjort än, order ang kläder va visst tajt, hett o urringat. Inga problem... hehe
Va glad, små flörtig o fixa så tatuerarna har det jävligt najs under sin vistelse på båten... LÄTT tänkte jag o Evve... haha!!
Jepp det blir jag o min älskling i en hytt tillsammans o bara ha det najs... igen... Om du va i mina skor kunde du nog fan inte önska dig nåt bättre för tillfället.. ;o)

Ska även ge mig på o pierca underläppen så det kommer nog bli najs...





Digitalkameran kommer vara med öööööverallt... =) Så när jag kommer hem bjuds det på bilder från resan, maten vi käkat o folket på båten möjligtvis ett o annat uppträdande...

******************


Får jag som jag vill så kommer du "L" på fika imorrn serru... =)


******************











Baj....!!


Kommentarer
Postat av: Evve

o ta kort på ett o annat ligg... ;P

2009-03-24 @ 09:38:09
Postat av: Mig själv....

Ooooo ja.... ;o)

2009-03-24 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0