Ja du....


Såg dig inte förns vi stog där öga mot öga, vet mycket väl att du såg att jag var på väg mot ditt håll alltså DU upptäckte mig först innan jag såg dig. Fan att jag inte såg dig först, hade vart lättare o hanskas med situationen. Och att du sen hälsar på mig stelt,  vänder dig om utan att ens titta tillbaka för att du skäms så mycket det är ju inte mer än rätt...
Fast det skulle jag nog också göra om jag vore dig.....
Men när jag väl satt där o såg dig kände jag inte något längre för dig. Jag prova verkligen men nä inget. Vilket tyder på att jag ser dig som det aset som du nästintill har vart jämt i mina ögon...
Du är inte en bättre männska nu än förr.....


Va ute o svira igår med Clabbii o Persson o det va ju najs. O gu så fulla grabbarna blev då... Ja o Clabbe bugga gärnet på Harrys schlagergolv o det va ju skit kul. Men kände att det va något inte riktigt stämmde och att det va något som fattades...
PLATENS ffs!!!
Och inte mindre än min älskade hynda till vapendragare Evelina Andersson

Aaa just det... NI ska få se en bild på ná när hon är så äckligt jävla full efter ett sånt stort uppehåll från the alcohole =)




Njuuuut för fan.... =)



O så vill jag även hälsa till Håkan, kommer väl nån dag då jag kanske har nån spec tanke eller bara nåt mer intressant o säga om dig som du sen får västa upplägget för... ;-)







Kommentarer
Postat av: evve

hardcore

2009-01-28 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0