En solig dag som denna....


Sol sol sol är ju såååå härligt MEN inte när man är tjocksmock o har bara ett få veckor kvar tills modersrollen ska besittas av  även moi.... =)  Spännande o jävligt nytt, utmaning jävlar!!! Sikken tur att man är lagd åt praktikens håll o inte det teoretiska... Kan man säga så btw!? :D
Är VÄLLDANS tacksam för alla nära o kära ska jag även säga o barnpassning är det ingen brist på vill jag lova. Kösystem deluxe som gäller....Haha!
Va på ett sånt där föräldrarförberedelsemöte i tis o det var la okej men inget att hurra för precis, kännde mig inte hemma för fem öre o har fan ingen större lust o lära känna "nya" männskor trivs med de jag redan har osv.
Men det var ju OM vi skulle hamna samma tid/besök på BVC eller på samma dagis så kunde det ju vara JÄTTE skoj o redan veta vilka de va för att vi sets innan tyckte den där kurs hållaren/ledaren... Aja tänkte jag o lät tiden passera o snacka lite skit med en tjej som jag kännde igen lite vagt sen redan innan. =)

Ne nu kallar tvättstugan o sen förmodligen hem till päronen o bli lite omhändetagen med  lite go mat o sällskap... =)
OCH svettas vidare....
FAN vi skönt det ska bli att snart få sova på magen igen då o kunna vara rörlig till max. Tur är ju den osså att jag inte har såååå värst många kilon som ska bort sen efter att bebis kommit ut... =)
Hoppas det blir en liten krabat som går in på mina namn osså annars sitter jag  lite pyrt till.
Inte det lättaste att komma på bra namn som man trivs med o som klingar enligt en själv... =)
2 förslag vardera borde väl inte vara några problem...!?






Hat gött o solen, hörs!!






Semster bilder lägger jag in ikväll....

Kommentarer
Postat av: Angelica

JAG förstår dig!!! Det är sjukt jobbigt med värme under tiden som höggravid...

Hang in there girl <3



Säg till om du behöver något/vill klaga av dig =) Kramen

2009-08-07 @ 10:48:15
URL: http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0