Långdraget jävlar...


Vet inte om personen i fråga läser denna blogg...


Va är det o gå o dra ut på!? Det är väl inte så svårt o säga bara att så här vill jag ha det o det känns som om det kommer bli bra skit...
Antar att det kommer få bli moi som säger nåt, föreslår, fast just nu kör jag ett litet test i ett par dagar.
Se vad som händer...
Vore ju jävligt najs om det vände sig till det posetiva... =)


Ptjaaa för övrigt då... Så där nästan bestämt...

** Bokad till SWEEEDEN ROCK......!!!!

** P&L (borlänge) !? Liiiiite kluven för det än, asså jag får jobbet om jag vill men det är lite annat skit som  är lite små surt just där på plats... MEN allt kan hända får se...

** Allvarligt ta tag i körkortsgrejjen... NU FÅR DET VARA NOG! 

** V-vik MC dagarna kommer det att bli igen denna sommar... Naaaaajs...

** Kolla upp plugg som jag kan hoppa in på efter sommaren


________________________






Sleep well cykelställ....





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0