Nu så... Iaf nästan



Sitter här nu i min crib med syrrans och Mickes dator i knät o funtar lite... =) Fan här ska jag bo nu ett tag framöver helt ensam kommer bli kul tror jag.
Aaa just det, nästa helg äre inflyttningsfest plus att min lilla pulla Evve ska firas då för hó bli 23 år då!! :) Eller jaaa det blir hon i veckan men det ska kalasas på helgen... =)
Så nu är PRIO ETT  att inhandla matbord och stolar sen ett jäkla soffbord. Sen är lyan fit for fight... =)
Tror det blir en lungt nu helgen med syster hon ville nämligen ha systermys o det kan nog behövas, va ett tag sen jag o Malin gjorde någe ihop.... =)
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer......







Valla balla lingonfralla...!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0