Fredagen...!


Tina, Jag och Evve


Glider förbi kön till Platéns som va la på en 8m lr nåt... TACK Evve för den... Bra o ha dig vid vissa tillfällen...
Väl inne så kom Fia med syskonen Anna o Elin som fyllde hela 20 år igår.. GRATTIS igen brudar...!! =)
Hade sjuuuuukt jävla kul igår fy fan säger jag bara... Kvällen va heeelt perfekt. Fan asså!!
Va överallt o ingenstans, dock så lämnades jag o Fia när Evve o Tina de små fulingarna drog, smög iväg då med andra ord till stans jävligaste o största 14-tis häng o ville skaka lite ass... HAHA! Ni är ju fan värre än den gången ja smög iväg i köpte mig en vurre... haha!!!
Men som sagt sätt en drink i handen på mig så skiter jag i resten... haha!
Hade kul som satan med Fia ändå så det så! :-P


För övrigt idag så skulle vi gått ut igen men jag stannar hemma efter MYCKET om och men...
Fy fan är redigt jäla däven idag asså...
Så nåt gott o käka, en film, min säng och sen 1l Cola o så chips... Mums!!




Lova ju litte bilder... så här är de..
















Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Claesson

Tja Snygging! Hur är läget med dig nu för tiden då? Allt bra lr? Skulle va kul o hitta på nått nån gång! Kramar

2008-03-02 @ 00:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0