Fredagen 7/3-08



Tina, Jag o Evve som vanligt typ. Fia saknades men hon hitta på annat bus =)
Ja kvällen då, Asså har nog inte vart på maken va kul det var gjorde bort mig eller gjorde bort mig kanske är fel o säga för det var det inte... Kan säga att jag gjorde ett par saker som man inte brukar göra i vanliga fall eller ALDRIG skulle gjort... men det va kul!!! Haha! Inget jag skulle gjort om jag va nykter kan jag lova. Men va fan får man tillfället så måste man ju kolla läget lixom.. :oP DEN BJUUUUR JAG PÅ!
Redigt på lysigt gick man där o flörta omkring som en tok med Evve...

-
Evve, kolla killen.... Daaaaaaamn! Va fan! kolla så jävla snygg! (Jag)
Evve glor och instämmer heeeeelt och hållet! haha!
Killen ser lite förvirrad ut när han ser att vi två kollar in han som tusan.
Och ser så där frågvis ut att "typ va fan säger ni !?" Han hängde inte med för fem öre va vi snacka om =)
Sen visade det sig att han inte var svensk utan kom från USA,
Evve kommer tillbaka och berättar detta för mig dårå när hon snackat med denna kille. Kan ju då inte hålla mig så pinnar bort till han och säger:
- My friend thinks you are a fucking jävla cookie.... O Pekar på Evve (dock med lite mysig svängelska)
Killen skrattar o Evve får stå som ett fån stackarn och bara vinka litte lätt!!! Tuddels tuddels!!! HAHA!!

Fy fan va man kan ha kul ibland asså... haha! =)
Gjorde och sa SÅ jävla mycket roligt igår... Herrigud asså... Finns Så mycket mer man kan skriva om som hände igår, men det är inte lika roligt o läsa sig till det. Det måste ha upplevts... =)



Här vare pics osså ;o)












Ledig i 2 dagar nu, fan så najs =o)










Fuck off heeeeej...!





Kommentarer
Postat av: Laven

Jag älskar din hårfärg! Skit snyggt

2008-03-18 @ 02:17:23
URL: http://lavenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0