Hultsfred 2008

Med tanke på att jag för det mesta var lite på lyset då alla kort togs så är ju inte kvallituttan den bästa... =)
Finns lite mer kort som jag väntar på o ni får hålla er till godo med dessa så länge....


EvveCissi och Tjäder



Evve och jag

Lite dåliga bilder det va sjuuuukt mycket folk..
Sjukt bra band..!!






Sen blev jag lätt förälskad i denna varelse... FAN va han är snygg!!

Vem är du??





För övrigt så ska det firas midsommar hos Erik med massa folk o fest hela kvällen så det kommer bli sjukt kul..... Hoppas på det iaf... =)
****



Borlänge (Peace and love) är det som står på schemat efter det upp dit och rigga scen och jobba röven av sig... Men det är ju inte allt för dumt att man även där få se skit bra band och träffa nytt och snyggt folk.. haha! Kommer bli as najs!



Aaaaa just det!!! Tog truckkort igår så nu kan jag köra truck, dock bara ledtruckar i kategorin 1-4 men det är ändå 4 st olika truckar... Lite kul äre allt.. :-D











Vart håller du på o ta vägen!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sätt igång och uppdatera din blogg kvinna, väntar och är sååå otålig :)



Hoppas allt är bra med dig mvh / Din hemliga beundrare.

2008-07-15 @ 18:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0