Nu jävlar kommer det bilder....!

Börjar lite lätt med en från i lördags 12/7-08 (Jag och Zoa från jobbe)



***************************
Midsommar.... =) 2008





Blev tyvärr inga fler bilder då det intogs nästintill litervis med alkohol... Fick inte grepp om digitalkameran då mer... =)

***************************

Peace and Love 2008

Passerpasset ;o)


Petter ponken The Hives


The Hellacopters


KENT



***************************

THE CREEEEW dock inte riktigt alla samlade och så hon längts bort till vänster ska bort. Tillhör inte oss alls... =)








Jag hade inte så mycket bilder o komma med på alla artister o så kan bero på att en annan hade annat för sig som att jobba tex, titt som tätt. Men det här får duga =)

*****************

Hörre du din främmande männska!? Vem är du?
Eftersom jag är ditt kex som du skrev så måste jag nog nästan känna dig!? Eller!?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du känner mig, eller kanske inte så väl som du skulle vilja men du känner mig helt klart, haha :D



Hmm vad ska jag ge dig för ledtrådar då 8-|

Första ledtråden: Du har mitt mobilnummer.

Det får nog räcka så för tillfället..



Smell you later ;)

2008-07-17 @ 00:11:06
Postat av: Evve

Slår vad om att det e han som inte tycker om när jag säger "what a pitty dö" när han visar sig va en loser på kubb!

kan jag ha rätt?!! jag trort

2008-07-17 @ 00:19:24
Postat av: Anonym

Sorry Evve jag vet inte ens vad du pratar om, så med andra ord är du helt fel ute. Förresten så har jag ärligt talat aldrig spelat kubb :( skäms



Hmm varför bloggar inte du också Evve?

Grrr, vill ju givetvis se lättklädda bilder på dig också :p



Den här bilden är nice :)



004120438551111108827.jpg" rel="nofollow">http://linathunberg.blogg.se/images/2008/bild004120438551111108827.jpg



Hörs...

2008-07-17 @ 12:45:41
Postat av: Mig själv...

Va inte så säker på det Anonym :oP En fråga då bara: Kan ditt nr funnits/finns på min mobil länge!?

Evve jag vet nästan att det inte är "What a pitty dö" han skulle inte hitta min blogg =)

Sååå du tror asså Anonym att jag vill känna dig bättre!? Hur kommer det sig??

2008-07-17 @ 14:42:45
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Va inte så säker på det Anonym :oP En fråga då bara: Kan ditt nr funnits/finns på min mobil länge!?"

Lite svårt för mig att veta faktiskt, men du har nog haft det ett tag. Kan dock inte svara på hur eller av vem du fick det.



"Sååå du tror asså Anonym att jag vill känna dig bättre!? Hur kommer det sig??"

Döma av ditt sätt att ta på mig så tror jag det, haha :)



En ledtråd: Du brukar säga att jag luktar gott när du träffar mig.



Blir det några nya bilder eller? Skulle uppskatta om du kunde lägga upp lite bilder på när Evve och du har kuddkrig i bara underkläderna :D

2008-07-17 @ 15:01:40
Postat av: Mig själv...

Va fan har jag tagit på dig!? Längesen jag gjorde det??? Asså allvarligt har jag inte en blekaste aning om vem du kan vara... O så luktar du gott osså!? Heter din parfym? Va fan! Vem är du??? =) SÄG!

De där kuddkrigs bilderna kommer dock inte att existera någonsin... tyvärr!! :oP

2008-07-17 @ 15:17:34
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, du har tagit på mig vid flera olika tillfällen,

kan inte säga en exakt tidpunk men du har gjort det många ggr sen vi träffades första gången.

Kan även vara så att vi har gått längre på något sätt, Hahaha fy fan vad du ska få tänka nu då :D



Byter ofta parfym, men det är förmodligen någon av dom här tre märkena. Armani, Echo eller Biagiotti.



Ledtråd: du har ringt mig från krogen när du har varit berusad och velat träffas..



Va!? Inga bilder? Fy faan så surt :( är det Evve som vägrar att ställa upp på såna bilder? Usch så torr och trist hon är..



Jag är djupt besviken och därför tänker jag inte säga vem jag är, mohahaha :)





Sprang på någon du kände för ett tag sen, så nu är min fråga till dig.

(När är kalaset då?)

2008-07-17 @ 15:37:32
Postat av: Mig själv...

Om vi skulle haft sex så måste jag veta vem du är...!! Ringt dig efter krogen säger du...!? Fast vet ju alltid vad jag gör så då måste jag minnas det... hmmm!?

"kände"?? så jag känner/umgås inte med den människan längre asså??

Kalaset är kl 17, DU FINNS PÅ MIN MSN!!! Va fan, vem är du???





2008-07-17 @ 15:46:42
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sex!? sa aldrig att vi hade haft sex, sa att vi kanske hade gått längre än att ta på varandra någon gång. Sen om det var sex eller inte det tänker jag inte gå in på här :)



Uppenbarligen så minns du INTE allt du gör.



Jo ni umgås nog fortfarande (tror jag) men jag vet inte alls hur mycket nu umgås nu för tiden eftersom vi inte pratar så ofta.



Jaså redan kl 17, tack för att man vart bjuden ;)

Jaså finns jag på din msn!? Vad baserar du det på?



Nä jag tänker inte säga vem jag är :) Du får allt gnugga dom grå ett tag till...







2008-07-17 @ 16:06:22
Postat av: Mig själv...

Äh skit ner dig din jäkel... Nu har jag inte tid ska göra mig fin till kalaset... Det är inte mitt kalas det är min mosters... :-P Ha en trevlig kväll vi hörs nog igen...



2008-07-17 @ 16:12:18
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha ska du inte bli så upprörd.



Ja, jag finns på din msn.

jag bor inte så jätte långt från dig.





Ha det så roligt på kalaset :)



Ja vi kommer nog både att höras och ses igen har jag en känsla av ;)

2008-07-17 @ 16:26:29
Postat av: Mig själv...

Jag upprörd!? Ne då, är bara redigt nyfiken på vem du är... Okej då ska jag luska lite på min lista nu så får vi se om jag hittar dig... Om du är online dvs... ;-)

2008-07-17 @ 20:09:05
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja gör det :) Tänker dock inte avslöja om jag är online nu eller inte, kan bli för lätt då när jag inte vet hur din kontaktlista ser ut..



Ser att du går in för det hårt i alla fall

(Lina: vem är du!?)

2008-07-17 @ 20:25:48
Postat av: Mig själv...

JAG TROR JAG VET VEM DU ÄR!!! =)

2008-07-17 @ 20:39:12
URL: http://linathunberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså det tror du ja, Konstigt att du inte har tagit kontakt med mig i så fall och sagt något eftersom jag finns på din msn :)



Tänker fortsätta min anonyma lek tills dess :D

2008-07-18 @ 13:08:59
Postat av: Mig själv...

Jag lurpassar lite än så länge är inte helt säker på vem du är, vill ju inte gissa fel... :-P

2008-07-18 @ 14:56:06
URL: http://linathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0