Igång igen för tusan...! Uppdatering..!!

Pga kaiko med internet helveten så har jag inte kunnat blogga på skiiiit länge men nu är jag igång igen..!!!


Ska sätta mig imorrn efter jobbet o lägga upp bilder och allt från midsommar och Peace and love festivalen o massa mer ;)






Kramsikram










Kommer att ha o göra i helgen, bygga Håkan Hellströms mdf. scen i Berg och jobba me sequrityn och sen på måndag drar jag o Evve till västervik heeeela veckan för o jobba på MC dagarna och sequrity jobba på spelningarna där... O så FESTA SÅ KLART......!!!


jippie...!!



Love my life!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Dutti flicka :) Mycket lättklädda bilder vill vi se tack ;) Hehe....

2008-07-15 @ 19:37:32
Postat av: Mig själv...

Vem är du anonyme männska??? =)

2008-07-15 @ 20:11:37
Postat av: Anonym

Jag är den som alltid får dig att bli blyg och fnittra när du träffar mig ;) Haha...



2008-07-15 @ 20:40:07
Postat av: Mig själv...

Jasså!? Men om jag säger att det inte finns någon (längre) som får mig fnittrig o blyg då?

2008-07-15 @ 20:50:28
Postat av: Anonym

Då säger jag att du har fel!

Tänker inte avslöja mer nu för då vet du vem jag är och då är det inte lika roligt längre :D hahahaha....

2008-07-15 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0