Nyårsafton och nyårsdagen

11.53- Anlände han till Linköping
Drog till bolaget för o skaffa proviant inför kvällens bravader :-) Sen en snabb shopping för min del införskaffa mig en ny topp från Carlings.
Sen hem till mig och slappa med en o annan film, laga käk åt mig o herr Christoffer o sen slappa lite till. Sen göra sig snygg o galant med ett par svarta jean, svart topp och ett par gråa högklackadeskor. Han hade på sig svarta jeans,svart linne och en svart skjorta som jag i sista minuten stod o strök typ. Är jag inte för snäll ibland !?
Sen blev vi upp plockade av Tina o Robin, drog hem till Tinas päron o öla litte innan vi drog till årets nyårsfest hos Gustav. Såååååå kul det va där, Christan (aka. bullen) o Christoffer hitta varann där på direkten o satt o snacka en heeel del. om vad har jag inte den blekaste om :-) Så de va ju najs att flöt på med alla mina vänner o bekanta o nyfunna bekanta :-) Tog massa foton men orkar inte lägga upp dem nu, klockan är ju miss i nassen liksom. Så imorrn möjligen. Kvällen sluta med att vi (ja,Tina,Christoffer) drog hem till Tinas päron för o sova men det va ju full rulle där hemma så det blev "efterfest" med ett par glas vin o massa skitsnack :-)
Somna som en bäbis med tuffing hållandes om mig :-)
Nyårsdagen avnjöts med ett MAX mål hemma hos mig o sen dega jag o Christoffer heeeeela dagen typ i min säng med massa film o sånt......
Det var längesen jag hade så kul och det va sjuuuuk längesen jag var på en "hemma fest" så det va helt najs.
Ta inte av dig det svarta bandet nu tuffing!!! ;-) Vill ja se igen om det nu blir så att vi ses i mars igen då du kommer till sverige igen lr om ja drar dit för o röjja med dig ;-)





Nafti naft

Kommentarer
Postat av: ch

jag hade svart linne på mej.. och jag lovar att försvara det svarta bandet med mitt liv tills den dag vi ses igen..

2008-01-03 @ 03:37:41
URL: http://ch.webblogg.se
Postat av: fia

Verkar som ni hade ett super trevligt avslut på förra året och en bra början på det nya. faan va länge sedan det va Lina.. Ta en fika`?? Kram kram fia

2008-01-16 @ 01:04:15
URL: http://karleksbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0