Mår som jag förtjänar

Ingen förstår hur illa jag mår.... :-/

Jobb 13-21 igår, Evve stod redo o klar utan för jobbet när jag slutade... Tog oss hem från Maxi till hejdegården på 6 minuter inte illa pinkat asså.. Fy fan va det gick =) Drog på sig party strassen o smink o så kom folket.
Joel (my brother) med Jimmy,Peter,Jonas. Och så kom Honken lite senare. Ja fy fan vilken kväll jag hade igår... Va på topp kan jag lova! Fick nåt jävla snusk efter mig som allvarligt trodde att jag ville ha honom bara för jag hade tittat på honom... haha! Ja herrigud, vilket folk det finns.....
Har för övrigt blåmärken mitt på handen har gjort illa tummen på nåt jävla vänster, gör skit ont kan jag upplysa om osså. Men det går ju över... Säger iaf min mamma =)
Ja jag hade en kalas kväll det va lääääängesen ja hade så roligt.... Och får innerligt hoppas på att denna kväll blir likadan. Om inte så kanske den blir roligare, det är ju lönehelg lixom.... Massa folk!
I love my life!!!
Skål igen då!


Fick ett sms under krogkvällen från ett nr jag inte kännde igen, känslan sa att ringa o kolla vem det va =) Så gjorde det när jag låg där på Tinas soffa på tok för onykter runt kanske 4 på morgonen. O till min förvåning så vare Tuffing som hade sms:at,
De där 4 minuterna som vi snacka gjorde mig skit glad... Btw tror det va jag som fick betala det där samtalet.... haha! Men det gör jag gärna bara jag får/fick byta ett par ord med dig... =)




image8




Sooo long fuckers!!!

Kommentarer
Postat av: ch

jag tyckte det va värt att du fick betala för att prata med mej.. jag tycker det va en bra deal.. mycket rolig överaskning att du ringde..

2008-01-26 @ 17:47:58
URL: http://ch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0