Ilska,sorg och beslutsamhet

Jag mår illa....
Mår illa av att tänka på att jag har försökt att inte göra dig lessen om vi skulle setts ute på krogen o jag hittat nån annan. Mår illa av att jag verkligen har låtit mig bry mig om dig som jag har gjort. Mår illa av att du är så förbannat falsk. Mår illa av att jag låtit dig komma in i mitt liv. Mår illa av all kärlek jag har gett dig. Mår illa av att jag sagt jag älskar dig. Mår illa av din röst,ditt sätt o vara på. Mår illa av hela dig.
Kan äntligen leva det liv som jag förtjänar, från och med idag bryr jag bara om mig själv och mina närmaste. Jag förtjänar nån som är ärlig,jag förtjänar nån som kan ta mig för den jag är, lojalitet och inte minst sann kärlek. Och tills jag har hittat det så är inget värt nåt för mig så länge jag inte säger att det är det...
Jag må låta redigt tråkig men sorry baby sånt är livet......
Ska ut imorrn kväll och njuta av bra musik gott sällskap och en o annnan bärs....


I need a real man...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0