Helgen som är/var...

Fredag: Jobb till 20, uppplockad av Evve, dra ett par grogg med Joel,Emil,Jocke,Dennis,Sammy och Evve såklart.
Platens som vanligt...Hehe! Dansa runt där Jag o Evve rocka järnet o det va visst fler som gillat.... haha! Så gullit när man dansar och grabbarna ser att vi inte gillar personen/personerna som håller på och tafsar och skit som sen kommer och "skyddar" oss... haha! Killar som vill va lite matcho... haha!
Rätt bra o ha ibland asså =o)
"Cesar" (inga namn....) Va rätt najs person asså... Inget fel på den männskan inte.. hehe! Rätt söt osså...

Lördag: Drog hem till Malin (lillsyrran) o käka lunch, o så ringde Tuffing så trevligt så, du ska veta att det uppskattas STORT när du ringer litte sisodär ;-) Hoppas du hade skiiiit najs på galmfesten iaf...
Sen blev det jobb vid 15-20... O fy fan va dålig jag var asså. Ville bara hem o gräva ner mig i min varma o skööööna säng med en film och bara va.... Fy va man kan längta till saker o ting ibland asså!? :-)

Söndag: Just nu då... Mår skit än, har la inte riktigt fått vara bakis än så att säga... Men denna helg stog vi emot 2 dagars festandet :-) Måste gratulera mig själv och Evve..... haha!
Och så blire till o köpa
Sonic Syndicate biljetter imorrn. Ska på deras speling på Platéns tisdag.
Ska BLI SÅ JÄVLA SKOJ!!!!!!
Ingen aning om vilka vi blir som drar dit än men ett litet gäng är givet iaf... Najsigt värre!!!



Denied är den BÄSTA låten så det så! Redigt reeeeedigt bra band....!!!

Och här vi bandet =o)








Over and out.....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0