Häljen som va döh!


Fredagen: Hadirajjan! Evve,Jag,Joel,Emil och Dennis..... Krogen, tappa bort folket men va lika glad för det...
Träffa en som ställde upp och dansa med mig ist.. =) snällt!
Har inte vart på maken heller, träffa en tjej som snacka SÅ JÄVLA nasalt, har fan inte vart med om någe värre.... Lite skoj vare allt men inget ja tala högt om....
Och sen somna i en lya i Valla....

Lördagen: Fia och Simon stod för förferren, trevligt som tusan va lite seg i början men det redde upp sig...
Alla va glada och lite på lyset lite krimskrams hände men det redde upp sig =) The party were still going strong...
2 killar trodde även att Jag,Fia,Evve och Tina var ett par tjejer ur LHC´s cheerleading grupp osså... Coolt! :-P
TAPPA MITT FAVORIT LÄPPGLANS IGÅR... FAN FAN FAN...!
Bara o palla sig till "make up store" o punga ut 110 kr....
Jävla rumpa!!

Söndagen: Jobbar på o känna efter hur jag känner mig, tagit mig en dusch iaf så liiiite mänsklig är man ju nu. Annars äre krubb på listan som ska avnjutas. Gott!!



Dessa bilder kommer från andra helger.....


Tina Fia och jag Evve









Det är inte så mycket att förtälja om denna helg tyvärr....


Utgå!!

Kommentarer
Postat av: DT

ditt skitarsle! tappa du glanset du fick av mig? aprumpa!:P

2008-02-17 @ 23:05:14
URL: http://thunbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0