Tattobåten... Upplevelse...!



FYLLER 23 ÅR PÅ TORSDAG FÖR ER SOM BRYR ER...!!!




Nästan ett MÅSTE för alla som inte åkt på någe sånt... ujuj sikken upplevesle =)

Onsdag: Stiger ombord kl 18.00
Upp med allt bråte vi ska bygga bås o golv o annat med.
Lägger golvet plus massa mattor så det ska kunnas gå ordentligt....
Sen bär det av till hytterna för o snygga till sig o festa lite.... En kille vid namn Andreas bjuder på den mest otroliga uppträdandet jag har vart med om... Kareoke lr hur det stavas är det jag snackar om nu asså... En Queen låt som han inte gjorde rättvis för fem öre.... MEN FY FAN VA ALLA SKRATTA...!!!
Väntar på en film från det uppträdandet från en annan digitalkamera o då ska jag allt se till att lägga upp den filmen...
Blev inte så sent gick o la oss runt 01 tiden...tror jag... Skulle upp o jobba tidigt dan därpå =)

Mitt o Evves hem i 5 dagar.... Myyysigt...!

Torsdag: Bygge av båsen tatuerarna skulle sitta i o gadda...
Allt blev precis klart tills kl 18 på kvällen då alla passagerare klev på. Och alla tatuerare...
OCH HERRI JÄVLAR VILKET ÖGONGODIS MAN FICK SIG.... Tror allvarligt jag inte sett sååååå många snygga,tatuerade killar i hela mitt liv.. Jag blev kär i varenda en av dem... haha!
Sen blev det dags för och jobba som security under spelningarna....
Fick en uppbjudan av en fräsching till kille som ville bugga lite med mig... Och det fick han, men dock bara en liten sväng om då jag jobbade... hehe... FAN! Ville dansa mer jue!


Snygg Niklas...         Jobbet i full fart...

Rätt så heta efter ett gäng redbullisar... Och By the way, tror jag skulle se ut så om jag väntade tvillingar lr så... haha!!!

* The Soulshake Express


* Joe Hellraiser


* The Untamed


* Gemini Five


* Loch Vostock




Så min kväll sluta kl runt 03 på natten, kan ju lova att jag slockna som fan i hyttsängen sen... Ujuj så trött jag va..


Fredag: Fick sig en sov morgon till 10 tror jag det var =) Gött!! blev till o jobba lite som vakt igen o kolla läget o så... Sen riva allt o städa upp efter mässan.... Vi blev la klara till 18 snåret skulle ajg tro... Sen gemensam middag med tatuerarna som stannade kvar på båten och vi personal som jobba på mässan då...
Sen fest på båtkrogen "panorama" spec bokat för oss o inga "vanliga passagerare" öppen bar..... kan det bli bättre!? Ujuj så onykter jag blev asså.... Hehe...
Träffa ett gäng killar som ville ha med mig o Evve till hytten för o spela kort o supa vidare sisodär kl 5 på morgonen... Vi drog med o de drar fram UNO kortleken... höll på o garva ihjäl mig.. Fan det va år o dar sen jag spela UNO o grymt kul var det =)
Träffa en liten sötsak vid namn Ludde, en kille från Södertälje som såg ut som en ung Mikael Persbrandt med isblå ögon, blond, lång och jääääävligt snygg... Killen hade deffinitivt potential... Huujeda mig!
Gick därifran med ett nr på mobilen.. ;-) Naaaaajs...
Im in love god dammit!! I båten o stämmningen som var där asså.. :-P

Förfesten ägde rum i konferacerum 13.... =)
Fest på "Panorama"


B1 och B2 fick vi som smeknamn o här är de apfulla... ;-) Wooooopaa!

Lördag: För övrigt kom jag i säng runt 9 på morgonkvisten sov i 4 timmar sen upp för käka med gänget...
Sen till hytten för och gå på flarran igen.... hehe... Va lite seg men det gick.... =)
Sen en sväng till taxfreen....igen för typ 4:e gången...
Låg i hytten o drack med Evve o lyssna på musik o bara njöt o snacka om hur mycket vi skulle sakna båten...
MEN VI TART FÖR HOPPNINGSVIS NÄSTA ÅR IGEN..! =)

Hem tillbaka till verkligheten (Linköping) runt 21 nånting på kvällen. Hem till Evve för o festa med Fia och Tina o Joel... Sen till Platens men va sååååå seg så jag drog hem till Evve för o slockan i hennes soffa runt 02 tiden...





Väntas nurå framöver.....

* Födelsedag på Torsdag
* Gaddning den 25:e April
* Tattomässan 26:e April i Norrköping med tjejerna.... Och som sagt tävling med "Lina" tattoon... =)













Bilder o kommer upp senare när jag har ork.....








Valla balla lingon fralla!!! Till dig Ludde lär dig den nu!! ;-)





Kommentarer
Postat av: Martin

Jovisst, kommer hem om några veckor bara... =)

Verkar som det inte går någon nöd på festandet för er dock!

Shoo!

2008-04-09 @ 14:15:15
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0