Ni får vänta.....



Ärligt talat orkar jag inte o lägga upp födelsedagsbilderna än.... Så ni får lixom vänta, kanske att det blir imorrn efter jobbe lr så...
Om 11 dagar gaddar jag mig igen för 6:e gången. En tanke slog mig härom dagen så jag va hos Max o lämna tidningen med motivet som jag är ute efter.... typ. Jag har alltid haft förhållande varje gång jag gaddat mig (lustigt) så jag har en pojkvän till alla gaddar utom denna som kommer om 11 dagar dårå... haha!!  Fast denna gång blire en Evve som hänger med o umgås under tiden... =) Tack!
Annars äre väl lugnt med mig... Tror jag!? Kan inte sluta tänka på Min, Tinas, Fias och Evves After work på onsdag....
Kommer bli såååå kul tror jag.. =) Om inte får man göra det roligt...
















herrå!!

 

Kommentarer
Postat av: ch

dricka på en onsdag.. lilla gumman.. nu får du väll ändå ta och lugna ner dej ;P

2008-04-15 @ 00:40:20
URL: http://ch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0