Nu va det över....nästan

Julafton är förbi o jag fick massa fina grejjer, go mat och massa skratt. Blev lyckat som tusan tycker jag allt. Kvällen här hemma med glögg o godis va inte heller så dum faktist, gillar verkligen julen dock med en aning snö skulle ju inte skada...
Juldagen blev det partajj för hela slanten, ujuj sikken kväll. Sluta med att jag svira omkring där ensam fast ändå inte hade ju massa vänner där med men ensam utan tjejerna jag kom med, de drog hem o intog vertikalt läge.. haha! Dansa så dant så jag har ont i fötterna idag o det är ju ett tecken på att det va skit bra musik precis heeela kvällen.
Kom inte hems förns halv 5 imorse då ja hade glömt min väska med mobil o hemma nycklar.. SMART LINA!!
Ähhh.... shit happens även för de bästa...
Så nu är det nyår som vankas o då blire fest igen :-) Kommer även en tuffing som lyckades göra mig lite dragen på en sketen måndag... haha!  hit till lkpg igen o ska hälsa på så det ska bli skoj. Så så äre!



C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0